V okviru Projekta »Izzivi medkulturnega sobivanja«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, pripravljamo e-učno gradivo za različne strokovne javnosti za pridobivanje aktualnih informacij in znanj za uspešno vključevanje otrok priseljencev v VIZ zavode.
E-gradivo bo vsebovalo tri module oziroma tri e-tečaje. Vsak e-tečaj mora biti v obsegu trajanja okvirno 30 minut ter mora vključevati interaktivne elemente kot so animacije, motivacijska vprašanja, itd.. Vsak e-tečaj mora vključevati vsaj:
- 25 učnih strani,
- 20 motivacijskih vprašanj,
- 10 interaktivnih elementov, ki glede na specifikacijo naročnika lahko vključujejo scenarije z odločanjem (»multi-branch games«), animirane zgodbe, video zgodbe, itd.
Celotno e-gradivo mora biti razvito z uporabo orodja Articulate Storyline3 ter pripravljeno v SCORM formatu za uporabo v okolju Moodle.
Vsebinski del e-gradiva bomo pripravili v timu konzorcija projekta »Izzivi medkulturnega sobivanja«.
Izbrani ponudnik bo za izdelano e-gradivo naročniku za neomejen čas predal vse materialne avtorske pravice. Izbrani ponudnik bo ob predaji avtorskega dela dolžan naročniku izročiti celotno izvedbeno in uporabniško dokumentacijo ter izvorno kodo e-tečajev.
V kolikor je sodelovanje pri izdelavi e-gradiva za vas aktualno in razpolagate z ustreznimi viri ter imate za predvidene aktivnosti potrebna znanja in izkušnje, vas vabimo, da nam pošljete vašo ponudbo.
V ponudbi navedite:
- Ime in priimek oz. naziv pravne osebe
- Naslov
- Vaša znanja in reference
- Predviden obseg dela (z okvirno časovnico za pripravo vseh treh modulov)
- Predviden končni strošek (s predvideno urno postavko in številom ur)
Ponudbo nam lahko pošljete preko e-pošte na naslov: jerneja.sibilja@isainstitut.siali po pošti na naslov: ISA institut, Prešernova cesta 5, 1000 Ljubljana.
Rok za oddajo ponudb: 12. 6. 2019.
Za dodatne informacije v zvezi s ponudbo smo vam na voljo preko e-pošte: jerneja.sibilja@isainstitut.siin telefona: 040 636 641 in 059 016 138.
Ljubljana, 31. 5. 2019

